Första inlägget

Vad jobbigt det var att börja skriva ett riktigt  "första inlägget" inlägg....
Men det här ska nog fixa sig, hehe.

Många av mina kompisar är över lyckliga just nu ! (det är vad jag tror i alla fall, annars ljuger dom för mig?) För ni andra anar inte hur mycket vissa har tjatat på mig, haha.

Som första riktiga inlägg så måste ni se en heemskt ful bild, jag doooooooooog när jag såg den men jag måste lägga ut den ändå så att folk kan se hur ful jag är ibland...

E ni beredda ? 
  Jag tog bort den fula bilden, hehe...
Ser ni eller ? :O Men jag lägger ut en snyggare bild som kompensation, hehehe...

Över till något kul till nåt tråkigt vilket är att jag måste nu plugga biologi ! hej med er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0